Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Αν ήμουν Πρόεδρος...


Αγαπητοί ψηφοφόροι,
θα προσπαθήσω να παρουσιάσω τον εαυτό μου ως υποψήφιο για τις προεδρικές εκλογές του 2013 και ελπίζω να γίνω ο πρόεδρος αυτής της χώρας κάποια μέρα. Δεδομένου ότι για την εκπλήρωση της φιλοδοξίας μου απαιτείται να με ψηφίσετε, είμαι λοιπόν εδώ για να σας ενημερώσω για τις απόψεις μου, λοιπόν παιδιά παραχωρήστε μου την προσοχή σας για λίγο. Επιτρέψτε μου να επεκταθώ σε μερικά πράγματα προτού να αρχίσετε με τις ερωτήσεις σας, καθώς αυτό είναι το αγαπημένο σας χόμπι. Το πρώτο πράγμα για το οποίο μάλλον απορείτε είναι - «Γιατί νομίζω ότι μπορώ να είμαι ο επόμενος πρόεδρος", και έχω δύο απαντήσεις για αυτό το ερώτημα.

Πρώτον - έχω εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τον υποψήφιο Πρόεδρο αυτής της χώρας. Είμαι 35 ετών, ένας εκ γενετής υπήκοος της χώρας αυτής και σύμφωνα με ιατρική βεβαίωση είμαι διανοητικά ικανός να αναλάβω τη θέση του προέδρου (γεγονός που ίσως δεν ισχύει για άλλους). Μπορεί να ισχυριστείτε ότι δεν είμαι μορφωμένος αρκετά, ή και πάλι πως είμαι μορφωμένος πέραν του δέοντος. Όπως και να έχει πουθενά δεν αναφέρεται ότι για να οδηγηθεί κάποιος στην πολιτική ζωή της χώρας του πρέπει να είναι διάνοια. Αν και μου αρέσει να έχω ένα κριτήριο για την εκπαίδευση όλων των πολιτικών μας, υπάρχουν και παραδείγματα όπου οι γνώσεις τους στις ξένες γλώσσες περιορίζονται στο «you shall put in the vitrin».

Δεύτερον – υπάρχει λόγος να επεκταθώ στον δεύτερο λόγο της υποψηφιότητας μου ενώ ακόμη και ο ίδιος ο Θεός απορεί με τις μέχρι στιγμής υποψηφιότητες για το 2013! Ακόμα νομίζετε ότι έχετε το δικαίωμα να με ρωτάτε αυτό το «γιατί υποβάλλω υποψηφιότητα» όταν η τελευταία σας επιλογή για πρόεδρο το 2008 ονομάζεται Δημήτρης Χριστόφιας. Δεν νομίζετε ότι όποιο και αν επιλέξετε στο μέλλον για να τιμήσει τη θέση του Προέδρου θα είναι πολύ καλύτερος από τον υφιστάμενο;
Τώρα μπορείτε να με ρωτήσετε - «Τι είναι αυτό που θα κερδίσετε ψηφίζοντας με ». Λίγο ή πολύ όλοι σε αυτόν τον πλανήτη είμαστε εγωκεντρικοί, αν και μπορώ να ελπίζω πως και οι γάτες θα γίνουν ανιδιοτελείς κάποια μέρα, αλλά επειδή αυτό δεν θα γίνει σύντομα… επιτρέψτε μου να σας διαβεβαιώσω πως όλες οι πελατειακές σχέσεις ανάμεσα σε κόμματα, κυβέρνηση και υπουργία θα παραμείνουν ως έχουν, επιτρέποντας σας να ονειρεύεστε τη θεσούλα στο δημόσιο και το βόλεμα των παιδιών σας.

Θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς ένα απλό ερώτημα, Τι έχετε κερδίσει εσείς ή τα παιδιά σας από την ψηφοφορία του Χριστόφια, του Παπαδόπουλου ή του Κληρίδη νωρίτερα; Μια ουγγιά; Οτιδήποτε; Μήπως φρόντισαν να σας κοιτάξουν ενώ επιβιβάζονταν στις ναυλωμένες  πτήσεις για ένα ακόμη βιασμό του δημόσιου χρήματος; Σας ζήτησαν ποτέ να τους συνοδεύεται μαζί με την οικογένειά σας σε όλα αυτά τα πληρωμένα ταξίδι; Ξεχάστε τα υλικά κέρδη, τι έχετε κερδίσει πολιτικά; Μήπως είδατε όλα εκείνα τα ιδεώδη που σας συνόδευαν στα νιάτα σας να πραγματοποιούνται… κάποιος από όλους αυτούς έλυσε το κυπριακό, αναβάθμισε το σύστημα υγείας ή την εκπαίδευση;

Λοιπόν εδώ είναι η πρόταση μου, που εκτός του ότι σας εξασφαλίζει κάποιο υλικό κέρδος άπληστοι μου φίλοι, σας επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση στο πολιτικό μέτωπο. Πρώτα        απ' όλα - Ένα δωρεάν ταξίδι στο εξωτερικό για εσάς και την οικογένεια σας, συμπεριλαμβανομένων των κατοικίδιων σας, αν έχετε. Και αυτό για κάθε έτος για όσο παραμείνω πρόεδρος. Όντας Πρόεδρος της χώρας αυτής, δηλώνω επίσημα πως θα μειωθούν όλες οι χρεώσεις από κρατικούς και ημικρατικούς οργανισμούς, αν και ήδη ακούω τα κλάματα του Κου Θράσου. Μπορείτε επίσης να βασιστείτε σε εμένα για τις παράνομες συναλλαγές σας, τους παράνομους μετανάστες που εργοδοτείτε και τα παράνομα υποστατικά που διατηρείται σαν καζίνο. Σας διαβεβαιώνω πως όλα θα νομιμοποιηθούν. Δεν θα ήθελα όμως να κατηγορηθώ αν τα δικαστήρια μας καθυστερούν στην απονομή της δικαιοσύνης.

Υπάρχουν επίσης αρκετά πολιτικά οφέλη για εσάς. Με την επιλογή μου σαν πρόεδρο θα ευχαριστήσετε πάρα πολλούς ανθρώπους. Όλοι οι παράνομοι μετανάστες και πολιτικοί πρόσφυγες θα ανακηρυχθούν επίτιμοι Κύπριοι πολίτες, αυτοί και οι πολυμελείς οικογένειες τους. Στα αδέρφια μας τους Τουρκοκύπριους θα επιστραφούν οι περιουσίες τους και δημογραφικά θα ανακηρυχθούν η πλειοψηφία του πληθυσμού της χώρας, ενώ το κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου θα δωρηστεί στους προσφιλείς επικούς, τι στο καλό το ίδιο νησί μοιραζόμαστε....ας δώσουμε το καλό παράδειγμα.

Είμαι σίγουρος ότι σας τρέχουν τα σάλια με όλες αυτές τις λαχταριστές προοπτικές για την χώρα μας. Ελπίζω ο ενθουσιασμός σας αυτός να μεταφραστεί ως ψήφος για εμένα και υπόσχομαι να υλοποιήσω τις δηλώσεις που έκανα μέσω της παρούσας επιστολής. Μην κρίνεται βάση των δικών σας πολιτικών, γιατί αντίθετα από αυτούς εγώ κρατώ τις υποσχέσεις μου. Μπορεί να είμαι πολλά πράγματα, αλλά δεν είμαι ψεύτης, απατεώνας ή κακοποιός σαν αυτούς.

Ειλικρινείς ευχές,

Ένας υποψήφιος.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου